Esraerol-geldi Bebeğim 2ay 5 günlük mama da alıyo anne sütü de ama sütüm hiç yok ve kesmek istiyorum mamayı daha çok yiyor memeyi geceleri ve tek göğsümü emiyor emerken midesini bulandırıyor
Aras-21 Esraerol-geldi mamayı hangi ölçülerde veriyorsunuz bende bu gidişle başlayacak komple mama vermeye
Esraerol-geldi Aras-21 ben 3 ölçek 75 ml yapıyorum hepsini bitiriyo fazlasını yemiyo az az yiyip sık yiyor
Tubaucak Esraerol-geldi normalde 3 olcek 90 cc ye tekabul eder , mamayi suya gore fazla koymak bobreklerini yorabilir annesi ❤️
Tubaucak Aras-21 bizim bu aylarda doktorumuz 3 saat demisti 4 u bulmasin demisti hem mama hem anne sutu aliyordu cocugum
Esraerol-geldi ruveydaensar sağım yaptım iki göğüsten 25ml zor çıkıyor zaten bebeğim de emmek istemiyor eskisi gibi bazen hiç emzirmedigim oluyor yine 25in altında çıkıyo