Kızlar 3 aylık bebeğim. Ara ara oluyodu doktorumuz anne sütü yetmiyordur kristal demişti. Ara ara çok az su da veriyorum ve anne sütüyle besleniyor sık emzirmeye çalışıyorum. Ama bu sabah biraz daha yoğun turuncu gibi pembemsi leke var. Normalde prima pure protection bez kullanıyoruz dün gece molfix pure soft bağladım. Bezden de olabilir mi?