nazlimom_
Hastalık döneminde aşı yapılmaz bize yapılmaması gerektiğini söylemişti doktorumuz hiç bir aşısını hastayken yaptırmamıştık erteleyebilirsiniz 1 haftadan bişey olmuyo illa günü gününe aşı olmasada oluyor ben hastalık döneminde 1 hafta bekleyip öyle yaptırmıştım.