Kızlar merhabalar nasip olursa yazın bi yerlere gitmeyi düşünüyoruz, otel fiyatları 30,40 bin diyor yani birde bazı yerler dolmuş bile. Bu tatil yerleri polislerin bu sene açılmadı eşime bilgi mesajı gelmedi sanırım depremzedeler konaklama yapıyor.
Bu sene yok mu acaba oralar ?