Kızlar iki gündür ateşimiz düşmüyor ne serum ne ilaç hiçbir şey fayda etmiyor. Ateş düşürücü calpol dolven dönüşümlü veriyorum doktor antibiyotik yazmıyor ateşimiz en düşük 38.7 bu sabah 40.5 ile acile gittim. Ama hiçbir şey olmadan ateş düşürücü verip gönderiyorlar. Kafayı yicem