İkinci paketi aldım cok hesaplı ve cok güzel. Size de bilgi vermek istedim. Ve gece denemedim hiç riske atmadım çünkü geceleri prima premium care veya molfix pure soft dışında tüm bezler sızdırıyor bizde. Geceleri o yüzden onları kullanıyorum, gündüz için ise daha hesaplı bezler alıyorum çünkü kızımın cildi çok hassas gün içinde maksimum 2 saatte bir altını değiştiriyorum. Bu sebepten hesaplı ve yumuşak olmasını istedim. Kalıbı da çok güzel. Sızdırma yok, iz yok, pişik yok. Prima günlük rahatlığa benziyor. Normal soffio değil bakin, soffio “touch” olanı. Gerçekten denemeye değer. Sleepy, baby turco, canbebe falan hikaye kalır bence bunun yanında. Dokusu goon gibi biraz böyle pamuk gibi. Canbebe veya minies naylon, saten gibi parlıyor. Ama bu öyle değil. Polar gibi.