biimiyomyardimet yüz tüylerimi almıyorum, vücut içinde lazere gidiyorum, kişisel bakım olarak ta düzenli olarak duşa girerim, her duşta veya haftaya 2 kere kese yaparım, saçlarımı yıkadıktan sonra saç sirkesiyle bir kez daha yıkarım, düzenli olarak ta her gece önce makyajımı temizlerim sonra normal yıkama eliyle yıkarım, sonra bir tonik ve en son serum birde nemlendirici sonra bide günse 2 defa diş fırçalarım haftada bir maske yaparım bunlar beni aşırı motive eden şeyler mutlu oluyorum işte :)