Zelihailhab Bebeğimde ateş ve ishal var . Ateşi 39 oluyor düşmüyor doktora götürüyoruz parol serum veriyor . Daha önce enfeksiyon olan deneyimi olan var mı önerileriniz varsa söylermisiniz ?nereden kapmış olabilir