Merhaba can sıkıcı bir konu ama içim içi mi yiyiyor. İlk hamileliğim 38. Haftada kanamayla hastaneye gittim ve plasantemi parça parça düşürdüm doktor acil sezaryan dedi. Geç kalsaydın bebeğin ölürdü dedi ama oğlum şuan 9 aylık Rabbime şükür sağ sağlim kucağıma aldım sebebi ise yüksek tansiyon dediler ama bütün kontroller normaldi binde bir olan birşeymiş. Ama takıldığım konu 2. Gebelikte tekrar ediyor mu böyle bir durum yaşayan var mı doktorum edebilir dedi korkuyorum ben tek cocuğum bebeğimin tek kalmasını istemiyorum böyle bir şey yaşayan varsa fikir verebilir mi