acabahamilemiyim zehrazehra bu ay değil önümüz aydan itibaren bir yıl bedava 25 metreküp ocak ve su ısıtma kısmı bedava 🎈
kamyon_leo Keşke deprem zamanı bir ay ücretsiz yapsaydılar evde olmamamıza rağmen iki katı doğla gaz ödedik
honeyybee_ kamyon_leo şimdi göz boyamaya yaparlar tabi ihtiyac zamani yapmadilar siz canli şahit işte hava 20 derece neden yakayim ki simdi
kamyon_leo honeyybee_ maalesef biz taşındık evimiz hasarlı olduğu için ve burda hala doğalgaz yok klima ile ısınıyoruz