Ezoli35 Günaydın hanımlar hangi mama sandalyesini kullanıyorsunuz memnunmussunuz ne önerirsiniz acaba? Bebeğim içinde rahat otursun istiyorum ama fazla uçuk fiyatlardaa var ?
Deletedmom115 Ezoli35 Baby&plus aldık 70 tl ye gayette memnunum aldığıma. Mama sandalyesine çok para verme taraftarı değilim.
Ezoli35 Deletedmom115 doğru söylüyorsun canım bizimki biraz kilolu bebek bazıları küçük geldi onada bakayım 🙏🏻Teşekkürler
NurCelik Bizde ebebekten 130₺ aldık hem mama sandalyesi oluyor hem aktivite masası ayrıca içinde oturduğu yerin süngeri var
[silindi] NurCelik Ezoli35 bende ondan aldım memnunum hem daha rahat kullanım ömrü oluyor bi süre sonra boşa gitmiyor verilen para
NurCelik [silindi] aynen hatta pardon biz 100₺ aldık ebebekten komşumuz orda çalışıyor o personel indirimiyle alayım ben demişti bebeğimiz daha 3 aylık ama almış olduk