Berfin000 ben rasping ve dipotense gittim, gayet güzel sonuç aldım. Sadece seanslarım azdı ve tam yeterli olmadı benim için, ama doğum sonrası oluşan sarkık büyük göbeğimden kurtuldum. Birde ödem problemim var, ödemimi tam atabilseydim daha da güzel olurdu. Hala göbeğim var ama hamilelikten önceki gibiyim. Diyet yapamadım, yürüyüş dediler bol bol onu da yapamadım. Şimdi tekrardan paket alıp başlamayı düşünüyorum diyet ve yürüyüşle destekleyeceğim. İnsanların ön yargısını da anlamıyorum kadın çok zengin diye sanki dolandırıyorlar gibi konuşuyorlar 😂 her gün her saat bütün şubeleri full dolu, kötü olsalar bu kadar talep olmaz. Ürünlerinden de çok memnunum ben