Mhmysr Oglum 8.5 aýlık vr oğlumun başında su sekil kabuk olusmus. Eşim bunun kirden oldigunu söylüyor ama banyoda güzelce yikadigim halde bingildagina baski olmasin diye daha fazla bastiramiyorum. Sizce bu kirden mi baska bir seyden mi oluyor?
Yamanmoms Mhmysr kirle flan alakasi yook pul pul konak gibi oluo 1 yasinda tras olmustu benim oglumda da vardi bingildak sertlesip kapandigi icin oluyor bence bol bol tarayin
Show_must_go_on Mhmysr Tırnakla falan kazımayın çok zararlı biraz bebek yağı veya zeytinyağı sürün 15 dk kalsın çok bastırmadan tarayın sonra yıkayın geçer öyle tırnak falan olmaz çok zararlı.
Mercosey Mhmysr banyodan yarım saat önce zeytinyağı+karbonat karıştır sür. Sonra tarakla geriye geriye tara banyodan sonra bir daha geriye geriye tara geçer inşallah.
Mhmysr Mhmysr Show_must_go_on peki bu konak kaşta da olabiliuor mu kaşınin basında da cok hafiften var
kasimonbes Mhmysr Sevgili annemiz https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Mhmysr Yamanmoms eşim tutturdu kir diye iyice kazıyacakmis cani yanacak diye korkuyorum hem de sürekli basini yıkıyorum yani anlamadim nasil kir oluyor diye tesekkur ederim konakmis demekki
Ysgl26 Kız 8 buçuk aylık bebeğin bıngıldağı mı kaldı 😂 yıka gitsin konkalardan kalan arrıklar öyle kabuk kabuk oluyo yıkarken tırnaklarımla kazıyorum ben
Mhmysr Show_must_go_on ilk bebegim tecrubesizim. Dogru ben de canı acıyacak dedim ama. Zeytinyagi iyi fikirmis evet once bunu deneyeyim
Ysgl26 Show_must_go_on doktorumuz söyledi bastırmadan hafifçe tırnaklarınızla kazıyın yıkarken dedi. Konakların temizlenmesi gerek
Show_must_go_on Mhmysr Daha sağlıklı oluyor kızımda da vardı inanın 2. Yıkamada tertemiz oldu yumuşayınca zaten ince taraf barsa daha iyi olur ama bastırmadan tarayınca hemen çıkıyorlar
Show_must_go_on Ysgl26 Evet temizlenmesi gerek ama uzmanlar yağ ile yumuşatıp bastırmadan tarak ile taranarak çıkarmasını söylüyor özellikle heryerde tırnak ile kardırmayın kazımayın diyorlar.
Ysgl26 Show_must_go_on bebekken kolayc zeytinyağıyla tarakla çıkıyo ama büyüdükçe zor oluyo çıkması o yüzden
Show_must_go_on Ysgl26 doğrudur 3. Aydaydı sanırım bitmişti ama yağın yumuşatamadığı bir şey yoktur ya ☺️
Ysgl26 Kaynana-elti-gorumce elbette var ama yenidoğan zamanı gibi yıkarken dokunuca tararken falan sıkıntı olacak kadar hassas değil artık onu demeye çalışıyorum