Kızlar ben hamileyken hiç kıyafet almadım 2 takım hastane için almıştım sadece hep hediye gelmişti şimdi 50 günlük olduk hiç biri olmuyor kıyafet sipariş vericem 6.5 kilo fln şuan sizce 3/6 mı alayım 6/9 mu çıtçıtlı hadi aldım bayram için 6/9 aldım hafif bol ama Rahat oldu kıyafet nasıl olur acaba çok mu büyük olur bilemedim sizler nasıl alıyorsunuz