Burakselim45 Bebegim 15 gunluk sezeryan oldugum icin kanamam 12. Gun geldi 15. Gun bitti ama cok fazla geldi kesilmesi normal midir ilk bebegim ve tecrubesizim kusuruma bakmayin korktum bisey olurmu diyeb
Farahzeynep 40 gün dedikleri için illa ki 40 gün sürmüyor, kanaman daha önce de bitebilir. Benim de 25. Gün bitmişti. Bir gün bekleyip abdest aldım. 😊