Gulsahhh___ benim kızımda 17 aylık yaklaşık 2 aydır geçmiyor pişiği ve kanıyordu. Doktora gittim ıslak mendili yasakladı. Yıkadım pamukla sildim. Sleepy kullanıyordum değiştirdim prima premium care aldım ama yine aynıydı. Ama artık kanıyordu. Sudocream biraz iyi geliyordu ama tamamen geçirmiyordu. Dün annemlerde travazol sürdüm sabaha tamamen geçmişti şok oldum resmen kendi rengine dönmüş eti artık. Çok mutlu oldum bi kere daha sürdüm iyileşsin sudocreamle devam ederim