CizerBirAnne EslinSemAltas55 benim kızımın ilk dişi 11 aylıkken patladı ve şu an 13buçuk aylık 4 dişi var sadece 😃
Aslananne1 EslinSemAltas55 11 aylık 8 dışımız var ilk 5 aylıkken cikardi alt disleri sizinde normal 1 yaşına kadar doktorlar normal kabul ediyor
Umutveannesi EslinSemAltas55 1 yaş 9 günlük oğlum, dün çıkarmış ilk dişini hiç fark etmedik 🥲 diş genetik oluyormuş benim de eşimin de geç çıkmış o yüzden bebişin de geç çıkarması normal oluyor
babygirl35_ EslinSemAltas55 ayımız günümüz aynı daha 2 gün önce çıkardı kızımda alttan 1 tane ikincide çıktı çıkcak aynı anda çıktı sayılır
Merissa Benim kızda 8 aylık halen diş yok ama iştahsızlık besin reddi başladı 😔 mama az içiyor ek gıda yemek istemiyor
EslinSemAltas55 CizerBirAnne sizinde geç cıkmış 😅 genetikmi neden geç çıkar kimi bebege bakıyorum 5.6 aylıkken çıkartıyor
Merissa EslinSemAltas55 hiç bi fikrim yol zorlamak istemiyorum 😔 canı nezaman isterse ozamn yediriyorum
EslinSemAltas55 Aslananne1 maşallah darısı başımiza inşallah evet ama insan genede merk ediyo nezmana cıkıck diye
Aslananne1 EslinSemAltas55 ah ah bi çıkmaya başlasın nerden çıktı bu dis dersin çok çok çok zor bi süreç iştahsızlık uyku gerilemesi gece 181963836 kere kalkıyor gün içinde sürekli mizmiz sürekli kucak dis kadar zor bisi yok 8 dışımız çıktı ama gel bana sor nasıl çıktı
babygirl35_ Aslananne1 benim kızım doğduğundan beri böyle o zaman o günden beri diş çıkarıyo 😀😀 9 buçuk aylık 2 gün önce çıkardı ilk dişini ama sürekli böyle olduğu için hiç anlamadım açıkcası genel huysuzluğu sanıyordum dişler kabarmasa anlamazdım😀😀
Deletedmom_875 Bosver çıkmasın. Çıkınca devamı geliyor ne uyku kalıyor ne beslenme düzeni 😪 benimki 9 ay 7 günlük 6 disi var.