Elflnaaa valla öyle bi dengesizlik varki elim ayağım boşalıyor bazen napacam bilmiyorum, emiyor ama doymuyor ilk 20 gün çok iyi emiyordu şu 8 gün herşey tepetaklak oldu memeyi emzik gibi çekiyor süt gelmeyince doymuyo mama veriyorum sütümü sağıp veriyorum, memeyi unutmasın diye emziriyorum ilk 2 3 dk normal emiyor sonrası boş, ama memede uyuyor mecbur unutmaması lazım, ne zormuş yeni doğan yaa 🙄