Crn hayırlı olsun başta , benim kızım 1 yaşındayken oğlumu doğurdum. Tamamen sürpriz olmuştu bize oğlum , şuan oğlum 1 aylık ve inanın Allah size o gücü veriyor ikisine de yetiyorsunuz fakat çok yoruluyorum ben artık böyle yatağa kendimi attığımda ohhh be diyorum kolay değil ama annelik iç güdüsü ile her işe yetişebiliyorsunuz