AleynaNur228 Allah yardımcınız olsun işiniz zor ama. Ne kadar erken başlasanız o kadar iyi yaşı büyüdükçe istemiyorlar inatlaşıyorlar süreç çok zorlaşıyor maşallah içtiği süte benim oğlum 27 aylık sütün s sini bile içmez asla çok denedim olmadı üç yaşında zorlayacam artık içmesi için benim oğlum çok fazla su tüketiyor su şişesinin gün içinde dört defa dolduruyorum tuvalet eğitimini 17,5 aylıkken başladım konuşmuyordu hatta şuan çok şükür iyiyiz arada çiş kaçırır oyuna dalarsa. Başka sorunumuz yok süt içirecekseniz uyumadan 2 saat önce en azından verin uyuyana kadar biraz hazmeder. Çünkü tuvalet eğitiminde olan çocuklara uyumadan 2 saat önce sıvı alımını kesin diyorlar. Bide süt içip direk yatarsa çok zararlı reflü yapar çocukta.