6.5 aylık yaklaşık bir aydır tadımlara başladık günde bir öğün bazen iki öğün ek gıda veriyorum çok yemese de. Ama suyu veremiyorum çok az içiyor çay kaşığıyla veriyorum yine içmiyor suyu nasıl sevdirecem biberon, alıştırma bardağı hepsini denedim içmiyor