elifilyas2208 Merhabalar kızım günde iki bardak süt iciyo bı sabah bı akşam sabah kahvaltısı sırasında uçağa bincez ben küçük kutu sütü yanıma alabilirmoyim sıkıntı oluyor mu ilk defa kızımla uçağa binecem pek bı fikrim yok
Elika00 elifilyas2208 bebek için 500 ml sıvıya kadar izin var bebek için olduğunu söylemeniz yeterli. Başka sıvı alınmıyor. Çarşamba günü yurtdışından geldik 500 ml su getirdim sorun olmadı bir sürü yiyecek de vardı
Aysee_38 elifilyas2208 hayır olmaz. Binerken söyleyin birşey demiyorlar. Biz koca termos sıcak su aldık birşey demediler
Firdevs-33 Nerden nereye gittiğine bağlı yurt içinde almıyorlar hiç sıkıntı yaşamadık sonuçta bebek 200 ml kutu süt sıkıntı olmaz cam şişe olmaması gerekiyor. Ama yurt dışına çıkarken kesinlikle ne varsa attırıyorlar su şişesi süt parfüm
elifilyas2208 Firdevs-33 yurt içi canm İzmir’den elaziga oda sabah saatlerinde ztn uyandırıp ayiltana kadar kahvaltısi uçağa kaliyo bide o olmazsa kahvaltı yapmiyo kesinlikle sıkıntı olmuyosa iyi canm çok sagol
Minikkussum Yurt içi yurt dışı ikisindede sorun yaşamadım termusta su meyve suyu süt hiç bişey demediler bebeklere bişey demiyorlar