Kızlar 28 günlük 3 gündür kaka yok ya, öyle zorlamıyorda hani kabız felan desem zeytinyağıda içirdim, bi ara yine olmuştu yapmıyordu zeytinyağı içirdim hemen yapmıştı şimdi yok yapmıyor acaba doymuyor mu, çişli bezi iyi bezler dolu dolu çiş ama kakası yok 🙄 şimdilik emiyor doymadığı zaman 30 ml mama veriyorum, onuda her öğün değil. Pazar günü başlamıştık mamaya her öğün veriyodum sütümde azaldı gibiydi sonra doktora gittik emzirme ve laktasyon bölümünde baktık sütüm var biraz emzirdim tarttık hemen gram olarak farketti bebişim emiyor ama bazen emmiyor emzik biberon gibi oyun yapıyor sanki o zaman aç kalıyor uyumuyor mamayı veriyorum, memeyi unutmasın diye kadın aparat verdi boru gibi ip gibi bişey meme emerken onu ağzına sokuyoruz hem mama çekiyor hem meme emiyor eds sistemi diye geçiyor araştırırsanız daha iyi anlarsınız, yani çocuğum doymadığı için mi kaka yapmıyor :( yoruldum artık bırakacam bu boruyu felan emmesede hem sütü sağıp vercem hem belli dozda mama vercem 🙄