23 günlüğüz ve kursak büyütüyoruz uykusunda bile hıçkırık tutuyor ve uykusu bölünüyor tam uyuturken bi tutuyor asla geçene kadar uyumuyor nasıl gecirebilicem sırtını sıvazlıyorum kesinlikle emdikten sonra gazını çıkartıyorum ama hıçkırığını nasıl gidericem inanin bilmiyorum kendiliğinden geçmesini bekliyorum sadece 😩🤷🏻♀️