ebruli_pyz 2.5 yaş çocuğumun köprücük kemiği kırıldı. Velpo bandaj taktık. Ama aşırı hareketli yani günde kaç kere o bandajı düzlüyorum. Kolunun üstüne yatıp duruyor. Başına böyle bişey gelipte kolu kaç günde iyileşti acaba bilgi verecek olan var mı
Melike071707 ebruli_pyz kızımınsa kırılmıştı oda çok hareketliydi ama hemen toplamıştı doktor 1 yıl dikkat etmem gerektiğini söylemişti çünkü tekrar aynı yerden kırılma riski varmış köprücük kemiğinin suan 7 yaşında sorun yok ama ilk kırıldığında hemen toplamıstı
ebruli_pyz Elifsmotherr çok geçmiş olsun biz yaklaşık 3 hafta kadar 8 bandajı kullandık. Şimdi çıkardık ama çabuk kaynıyor
Elifsmotherr ebruli_pyz Bize ilk 8 bandaj yapıldı. Biz sonrasında çocuklar için olan aparatı alıp taktık. Onunla duruyor. Bugün 3. Gün. Sizin ne zaman röntgen çekilmişti. Kontrol için birde çocuğunuzu ilk ne zman yıkadıniZ
ebruli_pyz Elifsmotherr 2 hafta yıkamadım çocuğu. 1 hafta aralıklarla kontrole gittik 3. Hafta Sonunda çıkardık ama henüz doktora gidemedik
Elifsmotherr ebruli_pyz Anladım. İlk kontrol röntgenini salı çekilecek. Çok endişeliyim. İlk hafta aparatı çıkarirlar mi acaba. Birde kızım sürekli bir yerlere çarpıp ağlıyor. İyileşmeyi geciktirecek sanırım 😭
aura_meselesi_bu_sekerim Abimin başına gelmişti 13 yaşındayken Annem sürekli ilik suyu içirdi doktor dahi şaşırmıştı 1 ay da toparlanmasına