gulsumdg Uyku egitimi vermiştim bebegime 2.5 aydır kendi uyuyordu ama bayram icin aile ziyaretine geldik ve uyumadı yatağına koyunca ağladı 3 gündür sallayarak ya da emerek uyuyor böyle bir şeyle karşılaşan var mı
nazlimom_ gulsumdg uyumadan önce yatacağı odada biraz vakit geçirmesi gerek odayı yabancılamıştır ondan uyuyamamıstır
gulsumdg nazlimom_ geçirdi aslında 3 günde alışmış olmalıydı ve kucağımda uyuyor yatağa koyacağım zaman ağlıyor hemen ve gece uyanıyor artık ne yapacağımı şaşırdım yarın eve dönüyoruz umarım böyle devam etmeyiz