mrvunal13 Merhabalar, Haftaya cuma 3 ayı bitiyor ama hala kundaklıyorum çünkü elleri durmuyor dursa bile bi süre sonra tekrar oynuyor. Uyku eğitimi vereceğim altyapıyı oluşturmam lazım ama kundakla da yapmak istemiyorum kundaktan nasıl çıkardınız?
Iremars mrvunal13 bence de yavaştan kundaktan ayırın ben ilk gündüz uykularında kundağı cikarmaya başlamıştım gece kundakladim.yavas yavas bazen gündüzde kundakladim duruma göre ama deneye deneye zamanla bırakıyor. Zaten dönmeye de başlar bir süre sonra ona da hazırlık yapmış olursunuz
aura_meselesi_bu_sekerim mrvunal13 4 aylık oldu hala kundaksiz uyumuyor gerçi işime de geliyor bulunduğum il hala soğuk evimde büyük ısınmıyor En azından bebeğim sıcak kalıyor