MinikNefes Kızlar saçı tararken sıkılan sprey var ya saçı uzattığını söylüyorlar doğru doğru kullanan var mı alsam mi
rainayaz MinikNefes ben kullanıyorum hatta aşırı dökülmem vardı keratin şampuanın da aldım ikisini beraber düzenli kullanıyorum saçım asla dökülümüyor şuan. Benimde saçım baya gür hemen açıyor keratin sütü ve uzatıyor
Aslaninannesiiiii MinikNefes 1 aydır kullanıyordum bana hiç fayda etmedi maalesef. Hatta saçım o kadar sertleşiyor ki daha fazla dökülmeye başladı.