Tugra Kızlar sürekli emzirmekle ilgili yazılar yazıyorum benden bıktınız ama yardımcı olun lütfen 😞 2 aylık bebeğim göğsümden ayrılmak istemiyor . Orda uyuyakalıyor hala emiyor . Beşiğine koyunca uyanıyor . Sağ göğsüm çok dolmuyor ama sol göğsümü emzirdiğim zaman ağzından akan sütleri görebiliyorum yani sütüm var ama doyurmuyor mu anlamıyorum ? Emzik gibi kullanıyor enziğe alıştır dediler . Emziği her zaman almıyor ara da bi alıyor eme eme uyuyor bu sefer de acaba karnı aç mıydı diye vicdan yapıyorum . ama en azından emzik verince bende nefes alıyorum . Sorum şu . Neden sürekli emmek istiyor ? önceden sadece acıkınca emerdi şimdi göğsümü bırakmıyor
Zuzu35 Canım gazlı muhtemelen bebeğin bizde aynı durumdayız meme sakinleştiği yer oluyor gazlı bebeklerin o yüzden hep meme ister ve orada uyurlar