Kızım 7,5 aylık ama biz nerdeyse 3 aydır 600 olanı kullaniyoruz eczacı onu vermiş tesadüf bir yerde gördüm 1 yaşından sonra 600 olan kullanılmalı diye şuan korkudan ne yapacağımı bilmiyorum bizim gibi bu durumu yaşayan var mı siz kaç aylık kaç olanı kullaniyorsunuz