Oglum 14 ay 21 gunluk kizlar kafayi yicem dogru duzgun kahvalti yapmiyor bi dilim haslanmis yumurta yedi bi kucuk parca peynir catalin ucuyla yedi doydu okadar ozeniyorum tabagini altust etti okadarcık seyle nasıl doyar her sabah aynı sorun degisik seyler deniyorum ama yok hemen kalkiyor mama sandalyesinden okadar sinirlendimki zorla agzina verdim kriz gecirdi hep cikardı agzindan ne yapicagimi sasirdim iyice kahvaltiyi sevdiremedim gitti siz neler yapiyorsunuz