Ozooo 12.500 e aldık + 2 yıl garanti kasko 14e mal oldu. Teknosa ödemede ve ek garanti de daha uygun geldi bize aklınızda bulunsun. Ek garanti yaptırınca ürünün fiyatında 400₺ indirim yaptılar hatta. S7 nin mop özelliği bi tık daha iyiymiş sanırım ama benim için öncelik süpürmesi olduğu için Q7 tercih ettim.