Defnem2222 Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim . Uçak içine bebeğin mama biberon su vs ihtiyaçları alınıyor mu . Alınmayanlar nedir ? Nelere dikkat etmek gerekir ?
momybaby Defnem2222 bebek olunca su aliniyo diye biliyorum. biberon flnda alinir tabiki. hatta hosteslerden de mama isteniyo diye biliyorum ama emin degilim
Elika00 Defnem2222 sadece sıvı şeyler alunmıyor yeni geldik yurtdışından yarım litre su izin verdiler bebek için olduğunu söyleyip alabilirsiniz sadece yarım litre suya izin var yiyecekler serbest sıvı da sınır var
Aslananne1 Defnem2222 Bn almanyadan turkiyeye gittim o zmaan bebeğim 4 aylıkti anne bebek çantasına mama iicn sıcak suyunu termosuna koydum biberonu bezini ıslak mendil yedek kıyafet bebe bisküvisi almıştım onu bile koydum çantaya bisi demediler Almanya daha sıkı kontrollerde Türkiye öyle değil Almanya gecirdiyse Türkiye hayli hayli alır ki yasak ta değil zaten ben çantamı yanıma aldım uçağın içine
Defnem2222 Elika00 teşekkür ederim . İlk defa uçak yolculuğu yapıcam bebekle biraz stres yapıyorum o yüzden . Termosunda biraz su ve mamasına birsey demezler öyleyse .
Zeynepinciannesi Bebek arabasını da alıyorlar uçak kapısına kadar gittim uçak merdivenlerindeyken aldılar uçak inince de hemen kapıya getiriyorlar bilginiz olsun 🥰🙏
Winky Zeynepinciannesi merak ettim de arabanız kabin boy mu normal travel sistem mi bizde uçak yolculuğu yapacağız bebekle ilk olacak da arabayı götürmeye korktum nasıl yaparız uçakta diye. Böyle bi sistem varsa götürmek güzel olur tatilde rahat ederiz
Defnem2222 Zeynepinciannesi teşekkür ederim 🙏 ondanda biraz acaba diyordum ama sanırım sizin dediğiniz gibi alıyorlarmış .
Ays0 Bebeğinizin uçak yolculuğunda tüketebilecegi kadar gıdayı alın diyorlar. Ben 2 ayda bir uçak yolculuğu yapıyorum kızımla ilk 3 aylıkken gittik şuan 20 aylık ve hiç bir götürdüğüm şey de sorun yaşamadım biberon vs de sorun olmadı
Aslananne1 Winky arabayı uçağın kapısına kadar götürün kapıda yardimcilar bekliyor onlara verin onlar alıyorlar inişte de yine kapıda bekleyin getiriyorlar arabayı
Zeynepinciannesi Winky fark etmiyor ben kızım 3,5 aylıkken gitmiştim memlekete normal travel sistemdi almışlardı uçağın kapısına kadar gidebiliyosunuz valiz gibi barkodlar yapıştırıyorlar🥰
Winky Zeynepinciannesi tamam çok teşekkür ederim. Bide check-en yaparken mi bebek arabasını da söylüyoruz yoksa haber vermek gerekiyor mu bir yerde önceden bildirim yazıyordu da