2603 Yeni kurutma makinesi aldım ama nevresimleri hangi program da yıkayacağımı bilmiyorum bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
whitechocolatemochaa 2603 sıcakken çıkarırsanız yani bekletmeden katlarsanız asla kırışmıyor çekme olmuyor
aylinbb ben her şeyi eko modda çalıştırıyorum daha az elektrik harcıyor. bu arada ben burda nevresimler tam kurumuyor yazdığımda biri bana katlayarak koyun kurur demişti o şekilde çok güzel kuruyor :)
yagmurkokusu_ Programların neler ben o dolap kuruluğunu ekstre seçiyorum sağ ayardan ama ortayı çevirip pamuklu ekonomikte çalıştırıyorum.