Iremars Merhaba 4 aylik bebeğimin ayak parmağında batma oldu nasıl dünden beri ılık suda bekletiyorum zeytinyağı sürüp çorap giyidirp beklettim başka önerileriniz var mı dikunuyorum bı tepki vermiyor canı acimiyor herhalde
Dlrcelik13_ Iremars aynı sorunu bizde yaşadık acımıyor çünkü tırnakları yumuşak henüz kızarıklık var mı ? Veya iltihap ? Aile hekimine gittik bi krem verdi geçti siz de bi gidin isterseniz