Kızlar merhaba dün annemlere bayramlaşmaya gittik köye onlar da bahçe ağaçlar falan var biraz orada zaman geçirdik Hava çok güzeldi. uyuması için evin içine götürdüm orda uyudu uyandı eve dönmek üzereyken hapşırmaya bşladı bir iki geçer sandım ama evmize geldik akşam da devam etti ara ara hapşırıyo ama 2 3 kere peşpeşe
Uyumak üzereyken hala hapşurdu elini yüzünü yıkadım buhar verdim serumla burnunu temizledim yani kendi evimizde havalandırdım toz falan aldım OMu tetikliyor diye şimdi yine uyandı uyurken gece hiç hapşırmadı ama uyandığından beri 3 yine duyuyorum ne yapmam lazım bir fikri olan var mı 🤧