Benim bebegimde de kabizlik sikayeti oldu eczaneden dulcosoft diye bitkisel sivi var ondan cok m3mnun kaldim isterseniz deneyebilirsiniz
Ama bir aylik kabizlik sikayetiydi oncesindeki hafta gece acile goturduk uykusundan sicrayarak uyandiriyordu artik labalaks lavman yaptilar bir seferlik kakaisni cikarit cikarmaz rahatdadi bebegim uyudu. Sonrasina bitkisel siviyida kullaninca 3,gunde normale dondu cok sukur. Tabi o zamanlarda kendim evde de gun kurusu yulaf ezmesi felan da yapar verirdim ne zor gunlerdi Allha yardimciniz olsun cok g3cmis olsun