TuBeSe ismine çoğu kez bakmamasi normal ama… Sürekli dibinde derseniz bakmaz…uzaktan seslendiginizde nasıl veya birşeyle ilgilenirken hiç mi cevap vermiyor?baybayı 8 aylıkken başladı şuan yürümeye başladı o yüzden ara verdi yapmıyor ama alkış annem dediğimde ellerimizi kurduğumuzda gülüp yapıyor.baba,dede,mama,anne,anneanne,eda bunlar var.agulamasi felan çok güzeldi.bu aralar oyuncak arabada suruyor