Eylulunannesi55 kendi boyundan yüksek olan bir yerden düşüp kafadını vurduysa fışkırarak kusma, gözlerde kayma ekstra uyku hali yoksa eğer problem olmaz. Elinin kolunun bacağının üzerine düşüp dokunduğunuzda ağlıyorsa eğer doktora gitmekte fayda var ama küçük küçük düşerse hiç endişelenmeyin Allah gercekten koruyor. Bazen kızım benim kafama falan carpıyor benim canım yanıyor maşallah diyeyim onun gıkı çıkmıyor 😅 düşe kalka büyüyecekler, Allah butun kuzucukları korusun diyelim en iyisi ☺️☺️ Biz oturma odasına halının üzerine büyük bir battaniye onun üzerinide bir pike serdik düşünce en azından sert vurmuyor tavsiye ederim ☺️