-huzur53- Bebeğim arada geceleri ⅚ saat aralıksız uyuyor uyandırmaya calissamda uyanmiyor henüz 50 günlük uyusun diyorum yanlış mı yapıyorum uzamış sarılık da var
Sedoa_ -huzur53- sarılıktan uyuyordur o aylarda genelde acıkırlar. Ama yine de doktora sorun kilosu iyiyse 4-5 saate kadar sadece gece olmak şartıyla müsaade edenler oluyor. Ama ben olsam 3 saatte bir em geç hafif mayışık halde uyandırır emzirirdim
Eylulunannesi55 -huzur53- benim kızım sarilikti ve şekeri sanırım düşüyordu 2-3 saati gecirdigimde gece uyandiramiyordum hastanede kan aldıklarında açısına ancak uyaniyordu doktorum da bu nedenle 3 saati gecirmememi söyledi 2 aya kadar geceleri
turnakusss Bizim doktorumuz 2. aydan sonra 5-6 saar uyumasına izin verebilirsin demişti ama ben yine 3 saatte bir emzirdim, uykusu sa dağılmadı. sarılıkta varsa en geç 3 saatte bir emzirmeni öneririm🌺
Poyrazin_annesii Normalde uyandırmanıza gerek yok ama sarılığı varsa uyandırıp emzırmelısınız hatta mama takvıyesı taparsanız daha ıyı olur. Bn sarılık olmasın dıye ılk gunden mama vermiştm günde 1 defalık cok şükür sarılık yaşamadk