Bebeğim 3 aylık olmak üzere, 40ım çıktıktan sonra bir kaç kez prezervatifsiz birlikteliğimiz oldu (tamamen benim hatam) geri çekilme yöntemiyle, sonrasında bugüne dek hep prezervatifle korunduk , dün regl oldum sandım sevindim kahverengi leke oldu ama hemen geçti, ilk reglsi böyle olan var mı belirti değildir değil mi bu ? Yorumlarınız Benim için önemli