Merhabalar b n 7 ay önce Sezeryan ile doğum yaptım geçen hafta kontrole gittim kadın doğum polikliniğine rahimde kalınlaşma çıktı gebelik testi negatif bugün afedersiniz adet oldum ama çok yoğun geliyor 2 saatte bir ped değişimi böyle bir durum yaşayan var mı