Bebek arabasının pusetini kullanıyorum genelde sürerken ama oğlum 3 aylık olmasına rağmen sanki sığmıyormuş sıkışmış gibi hissediyorum. Bende diğerine geçmek istiyorum. Geçsem erken değildir dimi? Diğerinde de cok oturur pozisyonda olmadan sürülebilir yada direk yatış pozisyonunda durabilir erken mi sizce?