Merhaba annişler 3 bucuk yas ikizlerim var erkek hala konuşmuyorlar cümle kurmuyorlar dil gelişim geriliği denildi nasıl konusturabilirim eğitici oyuncak aldım sürekli oyunlar oynuyoruz tv uzak tutuldu özel eğitimide gidiyoruz haftada 1 saat ama henüz konuşma yok var mi önerisi olan