BAHAR_4 bugün tamm 4 ay oldu bebeğim ben de sezeryan oldum. Hamilelikte 20 kg almıştım şuan 20 kg hepsi üzerimde. Hayatım diyetisyenlerde geçti desem abartmış olmam hep zayıf kalma çabam vardı o nedenle artık yiyecekleri ve vucudumu tanıyorum ama yapamadım bir türlü o motivasyon gelmedi. şimdi geç de olsa ufaktan başladım dikkat etmeye; sağlıksız karbonhidrat (pilav, makarna vs) kestim onun yerine sağlıklı olanları seçiyorum (tahıllı ekmekler, bulgur pilavı vs) tatlı yemiyorum. Porsiyonlar genelde protein ağırlıklı ve tabiki sebzelerden oluşturuyorum. Ara öğünlerde ya da canım tatlı çektiğinde yerine sağlıklı tatlılarla değiştiriyorum. Evde yürüyüş bandım var 30-40 dk fln yürümeye çalışıyorum. Bebeğim 2 aylık olduğundan beri her gün dışarı çıkarıp yürüyüş yapıyorum ona da iyi geliyor. Ben emzirdiğim için çok büyük hızlı ilerlemeler beklemiyorum zaten siz de emziriyorsanız çok kısmak iyi gelmeyebilir süt açısından bu şekilde ufak değişikliklerle aç kalmadan belki verebilirsiniz🌸