Kızlar 4 doktora gittim ama hala kulağımda ki ağrının sebebini bulamadılar 15 gündür 2 paket ağrı kesici bitirdim kulak deliğim küçükmüş artık çok zor duyuyorum pazartesi ilk isim doktora gitmek olacak lütfen muayene olup memnun kaldığınız doktorlar var mı