Kızlar banyodan yarım saat önce zeytinyağı sürüyorsunuz.Yumuşasın.Sonra çok garip gelecek ama bebeğinizi kucağınıza alın.İlaç kutusunun kapağını(karton)konakları çıkarmak için kullanın nasıl temızledığine inanamayacaksınız.Tarak acıtıyor kaldırmıyor.Bu arada başka bir şey kullanmayın sadece zeytinyağı.Ayrıca bazı arkadaslar demış ki tekrarlıyor.Sebebi kullandığınız şampuan.Sürekli aynı şampuanı kullanmak konak yaparmış.Doktorumuz dedı bıze de.Bır de durulamayı ıyı yapmak gerekıyor.Konak bir çelit kepek aslında.Hoşça kalın 🙋🏼♀️