Seda_korkmaz06 TubaV bebek yağını pamuk ile saç diplerine sürdüm 1 saat beklettim tarağın İnce ucuyla hafifçe taradım zaten hemen kalkıyor daha sonra banyosunu yaptırdım. Tek seferde geçmesini beklemeyin zaten bizimki 2 seferde bitmişti
Kayra2811 TubaV zeytinyağını banyo öncesinde sürün yumuşasın konak tarağıyla hafif hafif çıkarın konakları sonra da duş aldırın banyo sonrası taramak bizde de işe yaramadı bu şekilde daha etkili
Keremikobayky TubaV yağı sürüp kafasına masaj yap konaklar yumuşasın. Sonra sık ve sert dişli bi tarakla konakları kazır gibi tara kafa derisine zarar vermeden zaten minik minik tarağın üstüne birikecek. Banyosunu ettir. Mis
Kevserelagonultas Mrskoc biz de kestik kızımın saçlarını yedisinde ama konağı var kaşlarında da var üstelik şampuan mustela kullanıyorum. Bence yapıyla alakalı
Oelif TubaV chicconun konak tarağı bizde bitirdi konağı. Badem yağı sürüp beklettim, ovaladım. Konak tarağıyla taradım. 2-3 banyoda geçti.
Bilge_miray00 TubaV ben zeytin yağı sürdüm yarım saat bekledim ve ilaç kutusunun ağız kısmı ile yavaşça temizledim hemen fayda eti
Alparslan4 Bizimki maalesef ne yaptıysak geçmemişti saclarını kazıdık ilk banyosunda yumusayıp dokuldu
bebegim30 TubaV zeytinyağı ile bizde yaptık ve çok arttı atopik bir bebek bizimkisi malesef ki sadece mustella kullanıyorum şampuan olarak birde mustellanın köpük şampuanı var onu kullandık 3 banyoda kurtuldu artık bizimkisi kabuklanmıştı o kadar çok çoğalmıştı ki kesinlikle onu denemelisin
badesmom5 TubaV İlk zeytinyağıyla yapıyordum ama daha çok arttı gibi geldi bana da. En son hindistan cevizi yağı ile yaptım bi yarım saat sık sık taradım. Hepsi gitti, bir daha da olmadı. Şampuan doktorumuz mustela konak için olanı önermişti onu kullandım ama bizim için en faydalı hindistan cevizi yağı oldu. 👍🏻
pnrgns TubaV bende aynı yağ ile iki kerede bitirdim doktor demişti öyle bitmezse doktora başvurun diye
Hemsire_61 Zeytinyagi ile dis fircasi 10 numara. Yagi saca sürüp diş fircasiyla saci ters yöne tarayin. Sonra yikayin saci😊
ogretmenanne- TubaV daha az önce temizledim, olduğunda da hep aynı şeyi yapıyorum; mustelanın konak kremini sürüp bekletip, konak tarağıyla tarıyorum zaten hepsi çıkıyor sonrasında da yine konak şampuanıyla yıkayınca hiçbir şey kalmıyor, tertemiz.
A_12ynr TubaV bebe vazalin ve seytin yağ karistr masaj yaparak sur sonra şapka tak bı 15 dakka falan beklesin tara sonra yıka bn öle yaptm