Kızlar hem emziriyorum hem mama takviyesi.bazı uzmanlar bilinenin aksine önce mama verin ki doyma hissini annenin göğüsünde yaşasın diyor.ben bu zamana kadar hep önce emzirip üstüne mama veriyordum,biberondan sonra memeyle uğraşmaz kesin diye ama bunu duyduktan sonra bu da mantıklı geldi.sizler nasıl yapıyorsunuz?