menekse_kaya34 Kizlar benim ilk kızım emziği tutmuştu ama ikinci kızım 22 günlük verdiğimde migdesini bulandırıyor damaklı emziği hiç tutmuyor yuvarlak uçlu emziği iki kere emip diliyle itiyor ne yapsam tutar
Fahriye1987 menekse_kaya34 ben de burda durayım benimki de tutmuyor. Süt var mı diye emiyor süt gelmeyince atıyor. Bir de philips avent ultra emziği sipariş verdim bakalım onu tutacak mı
asus17 menekse_kaya34 Philips Avent ultra air kullandım 2 aydan itibaren, 3. Ayda meme reddi yaptı, çok zor döndürdüm. Hala tam dönmüş değil. Bıraktırana kadar ne kadar çok ağladı anlatamam.
asus17 Fahriye1987 Philips Avent ultra air kullandım 2 aydan itibaren, 3. Ayda meme reddi yaptı, çok zor döndürdüm. Hala tam dönmüş değil. Bıraktırana kadar ne kadar çok ağladı anlatamam.